Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met de fiets

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Met de fiets

Ik stuurde een paar weken geleden reeds een foto (vanuit een speciaal standpunt) in van het station van Brugge met als titel 'perspectief'.
    Dit maal iets meer traditioneel. Ik heb ook rekening gehouden met een paar opmerkingen en de foto horizontaal geflipt waardoor het een sterkere kijkrichting krijgt van links naar rechts.
    Zoals steeds zijn de opmerkingen van harte welkom.

Exif :

Camera: Nikon D610
    Lens: Tamron SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD G2 (A032)
    Shot at 70 mm
    Exposure: 1/500 sec, f/5.6, ISO 100

Re: Met de fiets

Terwijl het wellicht de bedoeling was om die fiets mee in beeld te hebben zou ik de foto interessanter vinden als je vlak naast de fiets afsnijdt. Voor mij is het interessante het lijnenspel en aandachtspunt de klok.
    Maar dat is mijn idee, uiteraard met respect voor uw visie!

Grtz
    Gert
    Feedback is the breakfast of the champion

website

Comment

Een interessant idee. Bedankt. Zal ik zeker proberen.

Comment

wegens de titel mocht de fiets vollediger in beeld, vind ik. Mooi scherp van voor tot achter.
        lijkt wel wat hard, maar het was dan ook middag !
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Bedankt voor de reacties. Misschien even wat meer duiding over de bedoeling.
          Het beeld is inderdaad hard maar ik heb het zelf ook bijgewerkt omdat ik het grafische aspect van het geheel wenst te onderlijnen. Mijn streven was om de weerkaatsing van het station in de ruiten er ook scherp en duidelijk op te krijgen zodat het past in het lijnenspel van de rest.
          De keuze van de titel 'fiets' was eerder toevallig omdat bij het bekijken van de foto die fiets zowat komt piepen achter de hoek. Een fiets zou je net direct verwachten op het perron. En je blik komt er so wie so op terecht ondanks dat hij er niet gans op staat.
          De voorgestelde uitsnede om de horloge als thema te nemen lijkt me zeer interessant maar ik heb nog niet de tijd gehad om het uit te proberen. Dat zal ik zeker doen.
          Alvast bedankt voor de reacties.

Comment

Working...
          X