Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middeleeuws

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Middeleeuws

Veel kijkgenot
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Middeleeuws

Een heel mooi straatje. Ik heb het idee dat er met de belichting wat meer mogelijk is waardoor er wat meer diepte kan ontstaan
    http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
      Een heel mooi straatje. Ik heb het idee dat er met de belichting wat meer mogelijk is waardoor er wat meer diepte kan ontstaan
      Kan je opmerking volgen Jan alhoewel ik het betwijfel maar dat kan een persoonlijke visie zijn natuurlijk. Wat me zeker opvalt zij de zeer weinige reacties hier wat ik alleen maar kan betreuren.

Comment

Goed gezien, een hele mooie..

Rob,

Comment

Mooi waargenomen! Jouw bewerking maakt het grafisch maar ook, zoals olivetti aangaf, relatief vlak. Zelf had ik graag wat meer diepte gezien, maar dit is op zich vrij apart en dat is waarschijnlijk wat je wilde bekomen?
          www.erikthomas.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht
            Mooi waargenomen! Jouw bewerking maakt het grafisch maar ook, zoals olivetti aangaf, relatief vlak. Zelf had ik graag wat meer diepte gezien, maar dit is op zich vrij apart en dat is waarschijnlijk wat je wilde bekomen?
            Dat het aan de 'vlakke' kant is dat moet ik toegeven na jullie commentaar en het nog eens lang te bestuderen In ieder geval bedankt voor de eerlijke meningen.

Comment

Working...
            X