Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ex-cultuurgang
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ex-cultuurgang
Mooi maar ik vind dit geen foto...?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Voor mij ook iets te grafisch, een beetje te.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door diecie Bekijk berichtVoor mij ook iets te grafisch, een beetje te.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooi maar ik vind dit geen foto...?
grt,bouk.
Ikzelf fotografeer al 40 jaar, waarvan 28 jaar als voorzitter van een fotoclub. Mijn 2-lingsbroer fotografeert nu enkele jaren.
Ik maak mijn beeld als ik op de ontspanknop van mijn toestel druk... hij maakt zijn beeld achteraf op de PC (sorry Mac), waarin hij een crack is...en waar ik mijn hoed voor afdoe...
We maken allebei "beelden", maar de manier "waarop" is erg verschillend...
Waar ligt de lijn??? Ik waardeer enorm zijn manier van "fotografie" en hij de mijne... wat wil je nog meer ????
grt
Gerrit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door diecie Bekijk berichtVoor mij ook iets te grafisch, een beetje te.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk berichtBouk, dit zal de eeuwige discussie blijven....
Ikzelf fotografeer al 40 jaar, waarvan 28 jaar als voorzitter van een fotoclub. Mijn 2-lingsbroer fotografeert nu enkele jaren.
Ik maak mijn beeld als ik op de ontspanknop van mijn toestel druk... hij maakt zijn beeld achteraf op de PC (sorry Mac), waarin hij een crack is...en waar ik mijn hoed voor afdoe...
We maken allebei "beelden", maar de manier "waarop" is erg verschillend...
Waar ligt de lijn??? Ik waardeer enorm zijn manier van "fotografie" en hij de mijne... wat wil je nog meer ????
grt
Gerrit
Proficiat met je vele jaren voorzitterschap, doe er nog maar 28 bij, u graag toegewenst door een ex-voorzitter (nu op rust) van verschillende clubs, evenementen en raden !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment