Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Genomen op 1 mei, toen het nog eens goed geregend heeft, aan de werf voor de verbreding van het Albertkanaal in Schoten.
Zoals steeds worden alle opmerkingen enorm op prijs gesteld.
Je zou er links en/of rechts wat kunnen weglaten of wegclonen Tom maar zo zit er voor mij voldoende genot in de foto met prima sfeer !
Werken brengen soms architectuur op termijn tevoorschijn, verder zie ik het verband niet
weet er ook niet goed weg mee : ofwel wat minder omgeving, ofwel juist wat meer ?
maar de kleur, de belichting van de machine en de regenboog vormen in elk geval een prachtige - unieke - combinatie
Je zou er links en/of rechts wat kunnen weglaten of wegclonen Tom maar zo zit er voor mij voldoende genot in de foto met prima sfeer !
Werken brengen soms architectuur op termijn tevoorschijn, verder zie ik het verband niet
Ik vond het heel moeilijk om een onderdeel te vinden om deze in onder te brengen, aangezien het eigenlijk aan geen enkele van de beschrijvingen voldoet. Dan maar bij architectuur omdat dit inderdaad architectuur in wording is.
Comment