Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Omdat we tegenwoordig niet meer te ver van huis weg mogen, alleen maar onderwerpen in de buurt die per fiets bereikbaar zijn.
Zoals steeds wordt jullie mening enorm op prijs gesteld.
Mooi voorbeeld van hoe je toch een mooie foto kunt maken van iets oersaai als een autoweg. Licht heel goed overal onder controle. Compo past hier ook perfect bij.
mooie compositie ... deze plaat intrigeert me wel....
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
heel moio beeld, prachtige kleuren, mooie leidende lijnen
ik zou zeker ook eens een versie met lange slutiertijd willen zien en een voor of achterlicht dat door de foto glijdt (klassieker, maar doet het altijd voor mij)
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
heel moio beeld, prachtige kleuren, mooie leidende lijnen
ik zou zeker ook eens een versie met lange slutiertijd willen zien en een voor of achterlicht dat door de foto glijdt (klassieker, maar doet het altijd voor mij)
Dat was in eerste instantie ook de bedoeling, maar in de huidige Corona tijden niet voldoende verkeer om dat bij dit licht te kunnen doen lukken. Volgende keer zal ik eens een grijsfilter meenemen en het proberen te bereiken.
Aan de anderen, ook bedankt voor de commentaren.
Omwille van beperkte tijd met twee kleine kinderen neem ik meestal wel foto's in mijn directe omgeving. Ik probeer daarbij te doen wat ik in het dagelijkse leven ook probeer te doen, namelijk de schoonheid in de meest banale en eenvoudige dingen proberen te zien. Tot op heden beleef ik op die manier ook enorm veel plezier aan fotografie.
zeer mooie opnamehoek en prachtige kleurenpalet. Mooi en interessant gevuld beeld.
de korte sluitertijd bevalt me hier wel omdat anders het aankomend verkeer minder mooi in beeld zou komen.
knap
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Comment