Samensmelting van Arabische en Europese elementen (centrum voor islamcultuur in Portimao)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gepaste mix
Collapse
X
-
-
Re: gepaste mix
Heb je toevallig ook een foto waar je recht op het deurgat staat? Zodat alles perfect in symmetrie valt? Dat zou mij meer kunnen bekoren.
Probeer ook eens aandacht te besteden aan het rechtzetten van je muren/gebouwen.
Rechts zie je de hoek van de muur schuin lopen, in werkelijkheid staat een muur recht (tenzij die muur echt wel scheef staat natuurlijk).
Als je hier de kleuren van wat zou ophelderen kan dit wel een leuke foto worden. Zo'n landen met zo'n architectuur hebben vaak mooie kleuren!
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk berichtHeb je toevallig ook een foto waar je recht op het deurgat staat? Zodat alles perfect in symmetrie valt? Dat zou mij meer kunnen bekoren.
Probeer ook eens aandacht te besteden aan het rechtzetten van je muren/gebouwen.
Rechts zie je de hoek van de muur schuin lopen, in werkelijkheid staat een muur recht (tenzij die muur echt wel scheef staat natuurlijk).
Als je hier de kleuren van wat zou ophelderen kan dit wel een leuke foto worden. Zo'n landen met zo'n architectuur hebben vaak mooie kleuren!
Tja, het was geven en nemen.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daanvlonden Bekijk berichtMooie kleuren. De blauwe lucht komt er mooi uit. En het groene van het boompje ook. Maar ik ben ook wel benieuwd hoe de foto eruit had gezien als die recht van voren genomen was.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtsimpel : te lelijk om er een beeld van te nemen. Cfr vorig antwoord. (;>). Net als bij de piramiden in Egypte, moet je bepaalde hoeken bij het fotograferen vermijden.
Comment
Comment