Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik vermoed dat de onscherpte vooral ligt aan de compressie die flickr gebruikt om de foto van 2000px naar 1600px te verkleinen en inderdaad, hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik het blauw vind overheersen
Last edited by ChristopheC; 18 januari 2020, 11:13.
ochtendstond heeft goud in de mond.
Mooi beeld, vnl door die dubbele lijn van straatverlichting : op de brug en in het water.
Het blauw is misschien wat te blauw voor een vroege ochtend ?
Ik vind deze foto goed zoals hij is. Mooie compo. Het contrast tussen dat blauwe en dat warme oranje past hier wel. En voor een keer zien we geen onnatuurlijke "ster"lichtjes zoals dat nu precies in de mode is. In Flickr wel scherper. Zal dus met de compressie te maken hebben.
Comment