Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vraag me af waarom enkel blauw terwijl er een TL brandt die normaal groen afgeeft ?
dit is een lege zaal in een museum van moderne kunst (MuZEE, Oostende), duister met toch 1 TL-lamp (God weet waarom in deze tijden van milieu-aandacht). Ik nam het beeld enkel voor het gamma aan grijstonen. In "postproductie " (;>) heb ik dan met kleuren en helderheden geëxperimenteerd en dacht ik plots aan Picasso en soortgenoten waar kunstkenners over de verschillende perioden spreken (blauwe periode, kubistische periode, ...) . Toen kreeg ik die wilde gedachte ... en vroeg ik me af : wat denken anderen er van ? is dit kitch of kunst ? doet dit nadenken of wil men er zo snel mogelijk voorbij ? ...
Ik hou van kunst en volg dit in al zijn genres maar soms moet ik 'passen', bedoel : Soms begrijp ik het niet en dit is er zo eentje. Maar laat je door mij niet van de wijs brengen want weet al jaren hoe alles relatief is
Comment