Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een van de mooiste trappen .......
Collapse
X
-
Last edited by eddy_uit_heist; 5 januari 2020, 20:05.[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Labels: Geen
-
-
Re: een van de mooiste trappen .......
Mooi neergezet! Heerlijk sfeertje en qua compositie en afwerking helemaal af. Het lijnenspel van de trap bepaalt hier mooi de dans
-
De eerste is inderdaad heel mooi, fijn licht ook daar. Alleen jammer van die verlengkabel, maar dat is miere..ken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk berichtDe eerste is inderdaad heel mooi, fijn licht ook daar. Alleen jammer van die verlengkabel, maar dat is miere..ken.Groeten Andre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk berichtDe eerste is inderdaad heel mooi, fijn licht ook daar. Alleen jammer van die verlengkabel, maar dat is miere..ken.
Comment
-
-
zeer mooi, de eerste heeft mijn voorkeur.
Comment
-
eerste is wat een lijnen doorheend e foto, heel mooi belicht ook !de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Proficiat Eddy met je HOF
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
deze HOF had ik wel zien aankomen, en terechtde dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Comment