Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Licht heel goed onder controle gekregen zodat de achtergrond niet overbelicht werd en de voorgrond niet te donker. De bewolking zal inderdaad een goede hulp geweest zijn.
Interesant beeld, mooie subframing. Knap gezien. Wat mij stoort (daar kan jij als fotograaf weinig aan doen) zijn die plastieken afvoerbuizen, electriciteitsleidingen, huisnummers, dat plakkaat in het gras, verderop nog een soort vuilnisbak/regenton, brievenbus,... Dat is niet enkel in dit beeld, maar daar loop ik zelf ook heel dikwijls tegen aan bij dergelijke beelden uit een oude stad > de visuele vervuiling door de moderniteit... dat verhinderd steeds een volledige authenticiteit van beeld. Heel moeilijk.
Interesant beeld, mooie subframing. Knap gezien. Wat mij stoort (daar kan jij als fotograaf weinig aan doen) zijn die plastieken afvoerbuizen, elektriciteitsleidingen, huisnummers, dat plakkaat in het gras, verderop nog een soort vuilnisbak/regenton, brievenbus,... Dat is niet enkel in dit beeld, maar daar loop ik zelf ook heel dikwijls tegen aan bij dergelijke beelden uit een oude stad > de visuele vervuiling door de moderniteit... dat verhinderd steeds een volledige authenticiteit van beeld. Heel moeilijk.
akkoord, maar die woningen moeten leefbaar blijven voor mensen uit de 21ste eeuw. Ik vond dat het hier nog meeviel (en wat niet meeviel heb ik wat uit beeld geweerd), maar de restaurateurs van woningen hebben vaak geen oog voor praktische bekommernissen bij de bewoning zoals vuilbakken, was drogen, en dergelijke meer.
Comment