Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
vind het een goed idee. een verschrikking aangeklaagd. vind het een goede foto.
de kleurtjes zijn wel wat vreemd. de drie openingen waar lucht te zien is maakt de muur iets minder....dus zou croppen tot er geen lucht meer is....dan zit je als kijker vast
.......
de kleurtjes zijn wel wat vreemd. de drie openingen waar lucht te zien is maakt de muur iets minder....dus zou croppen tot er geen lucht meer is....dan zit je als kijker vast
vind het een goed idee. een verschrikking aangeklaagd. vind het een goede foto.
De lucht laten of weg... een paar keer getwijfeld en opnieuw bekeken en laten rusten, uiteindelijk dit ontwerp geplaatst. Zoals ik vermelde is de sfeer iets warmer gemaakt daar ook toen de gesluierde zon deze kleuren veroorzaakte maar kan je visie volgen. Per definitie is zwart-wit waarschijnlijk de beste oplossing
Bedankt alsook Bouk.
Zoals je zegt, Raymond, zou ZW wel eens de benoemde punten kunnen oplossen. Ik vind hem wel geslaagd in de kleurenuitvoering ook. Mooie inleidende lijn en vind de gecreëerde sfeer wel passen hier.
volg mijn voorgangers ... de lucht zou ik ook croppen .. anders nice pic ....
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Mooie opname Raymond; voor mijn part mocht er gerust nog wat "mooie-wolken" lucht bovenaan !
De golfbreker heb je stevig & dominant in je beeld gebracht, heel fraai!!
Nog even de het tweede peloton-schrijvers komen bedanken. Met of zonder lucht, het is (altijd) zoals je het aanvoelt. Heb deze nu bewerkt in zwart-wit met krachtig contrast en wat 'vuile smos', heel apart en komt later wel eens aan de beurt.
Comment