Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chess board

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Chess board

--> www.brandnewimage.be <--

Re: Chess board

Indrukwekkend beeld!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Leuke foto. Het perspectief is speciaal, maar stoort mij niet. De lucht vind ik minder, misschien had iets donkerder beter geweest?
      https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Fenomenaal gebouw, architectuur verheffen tot kunstwerken ! Zwartwit is een prima keuze en de opnamehoek is super. De beweging in de bovenste wolken brengt niets bij en dus niet nodig naar mijn oordeel.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi zwart-wit in het gebouw, de lucht kan mij niet bekoren ... ik zou ze egaal donker houden.
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Heel mooi. Ik zou niet graag wonen op het schots en scheef hoogste verdiep .
            Goed omgezet ook.
            Groetjes,
            Xavier
            Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
            Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
            Laat de commentaren maar komen.

Comment

Geen idee welk gebouw dit is, maar doet me meteen denken in Nederland (als ik een gok mag doen door architecten OMA...).

Leuk beeld, maar van de architectuur wordt ik niet meteen wild. Ik heb het zo niet meteen voor de industriële look bij dit soort gebouwen.

Comment

fantastische plaat zeg ... maar had de lucht zwarter gemaakt .. het effekt van de bewegende wolken ging beter uitkomen dan ... alee mijn gedacht he .. maar al bij al een knappe plaat .. hou er wel van ... en de titel is goed gekozen ook ...
                [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Comment

Bedankt voor de reacties allemaal.
                  Deze foto is een opname uit een reeks waar ik overal een long exposure gebruikt heb om beweging in de wolken te krijgen (zie ook mijn vorige post "KPN")
                  Misschien had ik inderdaad beter de volledige reeks getoond ipv afzonderlijk opnames.

@Stefan_C het gebouw staat inderdaad in NL. Het architectenbureau is hetzelfde als dat wat het MAS ontworpen heeft.
                  --> www.brandnewimage.be <--

Comment

Working...
                  X