Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
In elk geval goed gezien en passende titel !
Het licht op de kasseien en de mensen die daar lopen vind ik echt wel knap.
Het is jouw beeld en het is dik ok, ik geef alleen een paar bedenkingen mee :
- die ramen bovenaan leiden wat af, ik weet het ik heb soms fantasie, sorry ... maar ik zie dat geheel een beetje als een gezicht nu waar die ramen de ogen van zijn ...
- een wat lager standpunt had meer zicht op het innerlijke, het deel achter je "tunnel" gegeven maar dat was uiteraard niet mogelijk (of je moest daar ergens met een ladder op stap zijn )
het zijn eerder bedenkingen voor als ik zelf misschien eens in dergelijke situatie ben
In elk geval goed gezien en passende titel !
Het licht op de kasseien en de mensen die daar lopen vind ik echt wel knap.
Het is jouw beeld en het is dik ok, ik geef alleen een paar bedenkingen mee :
- die ramen bovenaan leiden wat af, ik weet het ik heb soms fantasie, sorry ... maar ik zie dat geheel een beetje als een gezicht nu waar die ramen de ogen van zijn ...
- een wat lager standpunt had meer zicht op het innerlijke, het deel achter je "tunnel" gegeven maar dat was uiteraard niet mogelijk (of je moest daar ergens met een ladder op stap zijn )
het zijn eerder bedenkingen voor als ik zelf misschien eens in dergelijke situatie ben
Haha, zoals ze zeggen, I can't un-see it anymore now Inderdaad een gezichtje
Ik stond op een redelijk smal brugje (meen ik me te herinneren), met een stroom toeristen die achter me doorliepen, de enige optie was in het steegje zelf te gaan staan. Wat ik de volgende keer wel nog 's ga doen.
Comment