Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik vind het heel mooi en wat mij betreft is de dame op de goede plek.
Wel jammer dat het onderste deel van de foto nogal scheef is maar dat is te corrigeren
Wel jammer dat het onderste deel van de foto nogal scheef is maar dat is te corrigeren
ik denk eigenlijk dat het daar gewoon bergaf bolt.
En de fietser is voor mij een meerwaarde
Dat rechtzetten bleek ontzettend moeilijk. Probleem was dat ik bij de opname niet precies in 't midden onder de brug stond.
Daardoor trok er bij het rechtzetten altijd wel iets anders scheef.
Iedereen bedankt voor de opmerkingen.
Dat rechtzetten bleek ontzettend moeilijk. Probleem was dat ik bij de opname niet precies in 't midden onder de brug stond.
Daardoor trok er bij het rechtzetten altijd wel iets anders scheef.
Iedereen bedankt voor de opmerkingen.
Verdienstelijke bewerking. Ik had al een bijna exact dezelfde copy opgeslagen, maar afgekeurd voor gebruik. Want nu ligt de straat wel mooi horizontaal, maar staan de metalen brugpeilers niet meer in dezelfde hoek en staat de zwarte lijn aan de onderkant van het brugplafond schuin.
Ik hou ook van dit soort foto's. Aan het rechttrekken van foto's heb ik al enkele uren zitten werken, met wisselend succes. De eerste vereiste is zoals 49er zegt: je moet op de juiste plaats staan.
De fietser is een overduidelijke meerwaarde, voor mij althans.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Waarom denkt iedereen hier dat de straat onder een brug horizontaal moet lopen ?
Dat is niet zo - op het beton staan de lijnen van de bekisting afgetekend - als die recht zijn dan is het ok.
De straat gaat gewoon bergaf voor de fietser
Mijn gedacht he
Je zou ook juist meer vervorming kunnen uitproberen, dit is een foto waar je wel wat kan mee knutselen. (zonder garantie...) je kan altijd weer terug naar het origineel hé.
Comment