Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
mooi en speciaal maar heb je de achtergrond achter de dame geblurred want dat lijkt me niet natuurlijk over te komen?
En ik denk niet dat de foto dat nodig heeft.
mooi en speciaal maar heb je de achtergrond achter de dame geblurred want dat lijkt me niet natuurlijk over te komen?
indien zo, zou het niet iets geven als ze uit een totaal witte achtergrond komt?
Heel mooi weergegeven deze lege ruimte (het hart van de bibliotheek). Ik vind de foto geslaagd zoals hij nu is. Nu gaat de aandacht volledig naar die persoon en die ruimte.
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
indien zo, zou het niet iets geven als ze uit een totaal witte achtergrond komt?
de achtergrond wit maken zou in mijn bescheiden ogen wel wat afbreuk doen aan de werkelijk , ofwel zou de gehele foto zw moeten gemaakt worden , en dat is volgens mij zeker niet de bedoeling ;-)
Zeer verzorgde compositie waar inderdaad alles draait rond de figurante.
De blur die je hebt toegepast in post vind ik echter wat afbreuk doen; daarom denk ik dat de foto beter tot zijn recht zou komen zonder.
en
De blur die je hebt toegepast in post vind ik echter wat afbreuk doen; daarom denk ik dat de foto beter tot zijn recht zou komen zonder.
Dank voor de suggestie, maar als je de oorspronkelijke foto met een heel heldere en duidelijke achtergrond gezien hebt zou je tot een andere conclusie komen.
Ik denk het niet maar had het misschien duidelijker moeten verwoorden.
Jouw "blur" begint abrupt aan de opening en dat kijkt zeer vreemd imo vermits die opening (en de figurante) zich halfweg de foto bevindt. Zowel vooraan als midden je foto is alles goed scherp om dan plots duidelijk flou te worden.
Comment