Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
waar logeerde jij ? (;>)
knap gekozen opnamepositie met die bocht en de trap. De repetitieve zwart/grijs schakeringen vragen naar aandacht.
was het niet mogelijk een horizontaler beeld te maken (vanop een lager verdiep of met beeld van 4de en 5de verdieping) ?
waar logeerde jij ? (;>)
knap gekozen opnamepositie met die bocht en de trap. De repetitieve zwart/grijs schakeringen vragen naar aandacht.
was het niet mogelijk een horizontaler beeld te maken (vanop een lager verdiep of met beeld van 4de en 5de verdieping) ?
Die heb ik ook ja, maar een 5e verdiep was er niet hoor. Bedankt voor je reactie!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Mooie opname, die nog zou verbeteren door de verticale lijnen recht te zetten.
Volg de commentaar. Als je recht moet zetten in zo’n compositie is, volgens mijn bescheiden mening, een verticale lijn zoeken in het midden van het beeld en de rest laten vliegen.
Volg de commentaar. Als je recht moet zetten in zo’n compositie is, volgens mijn bescheiden mening, een verticale lijn zoeken in het midden van het beeld en de rest laten vliegen.
Niet noodzakelijk suske. Ik heb de foto binnengehaald en in LR5 gewoon de automatische lenscorrectie toegepast en alle vertikale lijnen waren hier direct loodrecht.
Comment