Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
intrigerend dat samenspel (of niet) tussen oud en nieuw. Mooie omzetting naar Z/W.
Jammer dat het rechttrekken van de vertikale lijnen een wat onnatuurlijk perspectief geeft, maar men kan niet alles willen, niet ?
interessant beeld om bij na te denken.
Als ik de harde witten wat temper,
vind ik 'm op mijn scherm een stuk rustiger en mooier.
(wonend in de tropen ben ik misschien wat meer gewend aan keilard licht).
"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Boeiende compo oud/nieuw tegenstelling water/lucht. Hou ik van.
Het beeld komt op mijn monitor ietsje te hard over, ik vind de verscherping persoonlijk net iets tè.
Vind de compositie goed gekozen. Mooie lijnen en geen lens/perspectiefvertekening. Dat is goed gedaan. Omzetting ook mooi al vind ik het wit nu misschien wat te onderdrukt waardoor het geheel wat grijs en misschien wat vlak over komt.
De sluitertijd is goed gekozen om de druppels in de fonteinen goed te zien. Ik twijfel wel of er daardoor niet een beetje teveel te zien is waardoor het weer wat onrustig over komt...
Comment