Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze foto zegt mij niet zo veel. Met wat moeite is een deel van de constructie er uit te halen. Mogelijk dat deze foto in een serie van het bewuste station meer waarde heeft
proficiat met de moed en inzet voor een analoge opname,
maar ik had ook moeite om me te realiseren naar wat ik keek. Uiteindelijk hebben de 2 personage op de (rol?)trap me een hint gegeven.
lopen de hangbruggen inderdaad schuin ?
zijn de witte stippen op de balk links-onder stofjes op het negatief ?
proficiat met de moed en inzet voor een analoge opname,
maar ik had ook moeite om me te realiseren naar wat ik keek. Uiteindelijk hebben de 2 personage op de (rol?)trap me een hint gegeven.
lopen de hangbruggen inderdaad schuin ?
zijn de witte stippen op de balk links-onder stofjes op het negatief ?
ik vind zelf het abstracte net de sterkte van de foto.
en ja, dat zijn stofjes
Deze foto zegt mij niet zo veel. Met wat moeite is een deel van de constructie er uit te halen. Mogelijk dat deze foto in een serie van het bewuste station meer waarde heeft
Idem dito voor mij. Ook als abstract kan ik het niet al te veel appreciëren. Maar een dikke proficiat om analoog uit de hoek te komen. Ontwikkel je zelf?
inderdaad, digitaal heb ik sinds een jaar of 4-5 zo goed als volledig links laten liggen.
Film ontwikkelen doe ik zo in de keuken, de donkere kamer heeft even een tegenslag met ontwikkelmachine (voor papierontwikkeling) die een kapotte klep heeft maar dat komt normaal deze week terug in orde.
Hier nog enkele uit de reeks, normaal niet de bedoeling maar kom.
Comment