Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn smaak en mening: mooi toegepaste techniek, helemaal onder de knie, professioneel ... maar de foto zelf zegt me niet veel. Ook storen de centraal witte vlakken me een beetje. Misschien andere kleur geven?
"eens iets anders dan wat ik vaak doe": dat wil daarom niet zeggen dat het tot mislukken gedoemd is, niet ?
goed gekozen standpunt op ideale hoogte, zou ik zeggen. De duisternis is nog niet volledig ingevallen, waardoor de gebouwen nog mooi te onderscheiden zijn en de lichten - ook die van het verkeer - niet overweldigen. Jammer van het felle licht in het midden. Ik zou bij de architect gaan reclameren. (;>)
proficiat.
Comment