Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zeker een beeld dat een beetje wringt, enerzijds de petten die er graag gevaarlijk uit willen zien en anderzijds de onverstoorbare klassieke gebouwen.
Mooi contrast!
Jammer van de vuilnisbak die voor de mannen staat, helaas onvermijdelijk.
Wel vind ik de gebouwen wat flets, hooglichten terugschroeven?
Zeker een beeld dat een beetje wringt, enerzijds de petten die er graag gevaarlijk uit willen zien en anderzijds de onverstoorbare klassieke gebouwen.
Mooi contrast!
Jammer van de vuilnisbak die voor de mannen staat, helaas onvermijdelijk.
Wel vind ik de gebouwen wat flets, hooglichten terugschroeven?
ja, de vuilnisbak juist voor de stoere binken was ook een contrastelement. Idem voor de ouderwetse bank voor de ex-stoeren (kwamen jammer genoeg niet zitten)
ik heb de hooglichten verminderd, anders kwam de lichtgrijze achtergrond van "de stoeren" niet goed naar voor. Ik heb er ook aan gedacht om de gebouwen selectief donkerder te maken, maar dan kwamen ze over als "achtergrond, te verwaarlozen" terwijl ze medespeler zijn in deze scene. Het is wat schipperen tussen de boodschap en het beeld.
Bedankt voor de analyse.
Comment