Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als je het eekhoorntje bedoelt krijg je van mij 10 op 10, zeker een knaller bij 'straatfotografie.
Onder architectuur begrijp ik de foto ook wel maar lokt geen emotie uit.
Als je het eekhoorntje bedoelt krijg je van mij 10 op 10, zeker een knaller bij 'straatfotografie.
Onder architectuur begrijp ik de foto ook wel maar lokt geen emotie uit.
het eekhoorntje EN het gebouw vormden voor mij 1 geheel van protest tegen de bestendige druk van opstijgend beton
het eekhoorntje EN het gebouw vormden voor mij 1 geheel van protest tegen de bestendige druk van opstijgend beton
Knap van je reactie, zo heb ik ze graag. Hierover zouden we nog een serieuze discussie kunnen opzetten, boeiend en leerzaam, maar dat gaan we aan ons laten voorbijgaan ; te lang om uit te schrijven en gevaarlijk voor verkeerde begrippen, samen aan tafel bij één of ander drankje zou een betere oplossing zijn maar lees dit niet als een uitnodiging en toch weet je maar nooit.
Comment