Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tessenderlo Chemie
Collapse
X
-
-
-
Re: Tessenderlo Chemie
Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk berichtMooie belichting maar vind de voorgrond wat donker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk berichtOp een gelijkaardige foto van dezelfde site die ik op 20 nov 2017 postte was de voorgrond veel lichter en daar was je commentaar: "de voorgrond vind ik wat afbreuk doen".
Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk berichtMaar als je deze foto voldoende groot en op een goed scherm bekijkt zie je toch dat er nog behoorlijk wat detail in zit. Volgens sommigen nog te donker? Okee, volgende maal nog een ietsiepietsie oplichten.
Dat ik hem persoonlijk wat te donker vind wil niet zeggen dat je een fout maakte hé. Als jij hem goed vind zo dan moet je dat laten.
Meningen verschillen nu eenmaal net als smaak. Ik kan alleen maar commentaar (geen afbreuk) geven over hoe ik het zie.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk berichtMijn commentaar daar ging niet over de belichting vd voorgrond maar gewoon dat ik hem "compositioneel" geen meerwaarde voor de foto vond hebben. Vandaar "de voorgrond vind ik wat afbreuk doen".
Ik bekijk de foto's hier altijd op groot formaat hoor en mijn scherm is goed gekalibreerd.
Dat ik hem persoonlijk wat te donker vind wil niet zeggen dat je een fout maakte hé. Als jij hem goed vind zo dan moet je dat laten.
Meningen verschillen nu eenmaal net als smaak. Ik kan alleen maar commentaar (geen afbreuk) geven over hoe ik het zie.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom V Bekijk berichtMooie nachtopname met schitterend detail
Comment
Comment