Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De uitwerking achteraan zou beter kunnen met die wegwandelende persoon.
: je moest eens weten hoe lang ik daar gelegen heb tot die persoon er bij stond
(het wegschrijdend Roodkapje als metafoor voor de verdwijnende onschuld en lente ..)
: je moest eens weten hoe lang ik daar gelegen heb tot die persoon er bij stond
(het wegschrijdend Roodkapje als metafoor voor de verdwijnende onschuld en lente ..)
bedankt voor uw reactie.
Kan je heel goed begrijpen Geert. Het is makkelijker commentaar te geven dan uit te voeren, ben daar al heel lang van op de hoogte !
Boeiend standpunt met een duidelijke lijn vd bloemblaadjes naar de persoon (staat ook goed gekadreerd in de witte poort).
De ZW met selectieve kleur vind ik ook goed maar begrijp niet waarom je dat achteraan niet doortrekt. Terwijl alles zou moeten leiden naar die persoon gaat nu die bakstenen gevel met zijn bonte herfstmengeling imo teveel aandacht afleiden.
Comment