Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een onderwerp herleiden tot zijn essentie is altijd een goeie move in fotografie.
Hier heb je dat gedaan maar voor mij persoonlijk is het net te weinig interessant of anders gezegd het beeld is imo niet echt sterk ondanks zijn eenvoud.
voor mij wordt het nog sterker als je het nog meer tot de essentie beperkt. Bedek de linker en de rechter zijkant eens zodat er enkel metsel werk over blijft.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Bedankt voor de reactie en suggestie. Ik heb er zo een, maar ik dacht dat er goed aan te doen iets meer omgeving mee te geven, anders had het eveneens in abstract gekund.
Bedankt voor de reactie en suggestie. Ik heb er zo een, maar ik dacht dat er goed aan te doen iets meer omgeving mee te geven, anders had het eveneens in abstract gekund.
Met deze opmerking ben ik het eens en getuigt van de soms moeilijke beslissing tot welke categorie een foto behoort.
Comment