Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Prachtige plaat, maar zonder lieven zijn comment had ik de mens nog niet gezien, mss nog heel lichtjes ophelderen of zoiets om duidelijker zichtbaar te zijn?
mooi beeld.
Kijk, dit is nu wat in feite fotografie dient te zijn. Een uitdaging om naar het beeld te kijken, te blijven kijken en steeds weer zaken bij te ontdekken, de fantasie even zijn gang kunnen laten gaan.
Iedere keer dat ik dit beeld her bekijk heb ik een andere fantasie en zie ik zaken anders. Knap.
Ik zou de persoon zeker niet helderder in beeld brengen. Het gesloten gordijn erboven is even uitdagend als het zien van de geheimzinnige persoon ...
Spijtig dat dergelijke foto's in 'architectuur' verschijnen terwijl deze inhoudelijk en zeker kwa sfeer en vorm meer thuishoort bij "mensen" en straatfotografie. Hiermee bedoel ik hier een formidabele goede foto te zien, eentje met een 'ziel' om U tegen te zeggen Ze zijn zeldzaam, doch ze zijn er ... !
Spijtig dat dergelijke foto's in 'architectuur' verschijnen terwijl deze inhoudelijk en zeker kwa sfeer en vorm meer thuishoort bij "mensen" en straatfotografie. Hiermee bedoel ik hier een formidabele goede foto te zien, eentje met een 'ziel' om U tegen te zeggen Ze zijn zeldzaam, doch ze zijn er ... !
Bedankt Raymond ... het mensje was wat klein in beeld maar het kon inderdaad bij "mensen" :-))
Bedankt Raymond ... het mensje was wat klein in beeld maar het kon inderdaad bij "mensen" :-))
Kan je redenering volgen doch ben er inhoudelijk niet mee eens. "Een klein mensje in een grote betonnen blokkendoos" en dan speelt dat klein mensje een belangrijke rol !!!
Comment