Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stad in IJsland
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Stad in IJsland
Ik zou mij achter die paal met verkeerslichten gesteld hebben....dan was je meteen ook dat bord in het midden kwijt en kwamen de gebouwen veel beter tot hun recht. ik zie met mijn software geen exif gegevens, dus ik weet niet met welke lenshoek je gewerkt hebt, misschien was dichter gaan niet mogelijk hé...
-
In feite een heel ondankbaar onderwerp omdat je daar op geen enkele manier de storende elementen kan mijden, ik ken de plaats zeer goed....Een half bord van 60 weg halen is nog makkelijk te doen, maar al de rest ?????
Bekijk dit absoluut niet als kritiek op de foto zelf, er is gewoon niets méér uit te halen. Daar bijt iedereen zijn tanden op stuk.
De énige (maar dan ook de énige) op BD die hier weer een zoveelste meesterwerk zou uit halen is vriend Gilbert Claes (Gils).
Comment
-
Mooie contrasterende kleuren in de gebouwen.
maar idd veel kleine elementen die verhinderen van een ritme of eenvoudig contrast te bekomen.
(Moderne) Architectuur en Ijsland gaan mi momenteel nog niet zo goed samen ( zeker als je het met bv Finland vergelijkt)
grten, geert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtIn feite een heel ondankbaar onderwerp omdat je daar op geen enkele manier de storende elementen kan mijden, ik ken de plaats zeer goed....Een half bord van 60 weg halen is nog makkelijk te doen, maar al de rest ?????
Bekijk dit absoluut niet als kritiek op de foto zelf, er is gewoon niets méér uit te halen. Daar bijt iedereen zijn tanden op stuk.
De énige (maar dan ook de énige) op BD die hier weer een zoveelste meesterwerk zou uit halen is vriend Gilbert Claes (Gils).
Opapol en fddent, beiden oprecht bedankt voor jullie mening.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtOpapol en fddent, beiden oprecht bedankt voor jullie mening.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door geert62 Bekijk berichtgeen probleem, GeertKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment