Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Standpunt: waarom heb je dit standpunt gekozen ? Ik denk dat een opname loodrecht op het venster mogelijk beter zou werken.
Afwerking: lensvervorming is duidelijk zichtbaar rechts. Dit kan makkelijk in Lightroom/Photoshop rechtgetrokken worden. Bij interrieurs is het van belang dat de vertikalen vertikaal zijn.
Verder vind ik dat dit soort urbex beelden beter werken als de details zoals de webben, het vuil en de texturen wat meer benadrukt worden.
In Photoshop bestaan daar technieken voor. PM me als je wat meer uitleg wenst.
De geest van Jeroen dwarrelt door de achtergelaten keuken, een mooi rommeltje zoals men in vele keukens kan aantreffen zij het iets moderner. Voor mij spreekt deze foto voldoende tot de verbeelding wat de functie is van een beeldverhaal, de rest neem ik er graag bij als de inhoud en de sfeer mij voldoet !
Comment