Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zo is in elke oude stad een buurt te vinden, goed de sfeer vastgelegd, maar ik mis een levend wezen, wat dan ook.. ;-)
Zoals Lagrange schrijft was een zwerfhond misschien niet slechts geweest, maar verder kwam ik daar, met een duur fototoestel rond de nek, toch liever geen levend wezen tegen .
Mijn vrouw had daar (het door de Turken bezette deel van Nicosia-Cyprus) van de schrik, reeds reeds tien keer gevraagd om op ons stappen terug te keren.
Iedereen bedankt voor de reacties, en ook voor de reacties op mijn vorige posts.
Ik wil bewust niet na elke post bedanken, omdat dit toch maar nodeloos de foto terug naar voor/boven brengt...(zoals nu). Vandaar slechts nu en dan eens een bedankje.
Ik hoop dat jullie daar begrip voor opbrengen.
Comment