Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
HDR doet het meestal niet zo goed op mensen, bomen, wolken, natuur - dat is mijn persoonlijk aanvoelen.
Voor de bouwkraan ok - maar de struiken zien er toch niet meer normaal uit nu.
Maar wat noem je HDR - heb je uw statief daar gezet en x foto's genomen ?
Je hebt er die HDR maken uit 1 beeld maar volgens mij is dat dan toch niet de real stuff.
Mijn mening he - en helemaal niet negatief bedoeld
Peter
HDR doet het meestal niet zo goed op mensen, bomen, wolken, natuur - dat is mijn persoonlijk aanvoelen.
Voor de bouwkraan ok - maar de struiken zien er toch niet meer normaal uit nu.
Maar wat noem je HDR - heb je uw statief daar gezet en x foto's genomen ?
Je hebt er die HDR maken uit 1 beeld maar volgens mij is dat dan toch niet de real stuff.
Mijn mening he - en helemaal niet negatief bedoeld
Peter
Sorry voor de late reactie peter....is 1 foto in ps bewerkt met de nik collections....
Geef mij de 2e en de 3e maar Freddy !
Binnenshuis in een urbex-achtige omgeving zou die bewerking op de eerste waarschijnlijk niet storen, in de natuur ligt dat wel anders bij eerder normale lichtomstandtgheden vind ik.
Maar er is wel nog zoiets als smaak waar niet over te discussieren valt hé
Comment