Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel interessant, moeilijk definieerbaar, de hersens worden gepijnigd (en net is de dafalgan op). Weet echt niet wat ik er eigenlijk moet van vinden op zowel inhoudelijk vlak als op sfeer en dan hou ik me liefst op de vlakte. Je hebt wel Genève weer onveilig gemaakt zo te merken
Toch wat uitleg :
Genève, brede baan van centrum naar CERN, langs de luchthaven : fietspad, dubbel vak voor autos, vak voor twee trams, dubbel vak voor auto's en opnieuw een fietspad.
Mijn fiets staat op de fietspad, ikke sta (vrij angstig weliswaar) op één van de tramsporen met de D7100 en mijn 300mm lens, pas in Genève aangekocht - was er een dikke 15% goedkoper dan bij ons.
Dus eigenlijk een uit de hand genomen foto met een 450mm (want crop sensor) op 1/800ste en f/5 en iso 400, wel met VR en uiteraard de RAW verscherpt in PS.
Complicatie/Oplossing der mysterie :
Voor mij is er een gebouw dat de ganse weg overbrugt. Met glas. Imho wat geïnclineerd glas. En dus een effectje.
(ik heb het overleeft, nu nog de koppijn want heb een zonneslag en zjust een daffalganneke gepakt)
Comment