Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tussen de ouden duikt soms al eens een nieuwe visie (ontwerp), deze proberen in duel te brengen. Wordt niet rechtgezet omdat de vertekening onmogelijk goed komt en 'kikkers' kijken nu ook eenmaal zo !
Een foto die nieuwsgierig maakt. De contrasten zijn zo enorm, is dit in het echt ook zo of is de foto een uitvergroting van de werkelijkheid.
Gedurfd..
Een foto die nieuwsgierig maakt. De contrasten zijn zo enorm, is dit in het echt ook zo of is de foto een uitvergroting van de werkelijkheid.
Gedurfd..
Aan 'gedurfd...' had ik niet dadelijk gedacht. Het enige wat me opviel in deze straat in Salzburg was dat moderne stukje tussen al die oude rijkelijk prachtige woningen en daar heb ik een triootje uitgepikt om het verschil in aanpak en architectuur te tonen. Het is een tamelijk lange straat met aaneengeregen prachtige huizen uit de periode van Mozart doch de straat op zich is heel moeilijk in beeld te brengen vanwege reclame, toerisme enzovoort. Weet je, er wordt veel 'gekeken' maar weinigen doen aan ontleding en dan gaat de 'zin' of de 'ziel' van een foto verloren - niets aan te doen !
Dank je voor uw schrijven.
Heel hard licht he Raymond.
Een beetje te hard misschien want de schaduwen zijn hier en daar wel wat dichtgelopen.
Peter
Daar heb je gelijk in Peter maar aan het tijdstip van bezoek kon ik niets veranderen dus nemen zoals het is en trachten van nog wat bij te sturen.
Dank voor je opmerking alsook deze van Sien.
Fraaie opname Raymond; durf niet te zeggen dat het "te " hard is, 'k houd daar wel van en ook die stevige kontrasten accentueren de foto ten goede; samen met het verschil tussen oud & nieuw.
Comment