Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Futuristisch
Collapse
X
-
-
Re: Futuristisch
ISO 100 en dan zo'n korrel?
Ofwel serieuze crop ofwel grain toegevoegd?
En rechtsonder heb je een vierkantje rond die antennes? Precies of je daar ook bewerkingen hebt uitgevoerd, maar niet fijn genoeg?
En helemaal tegen de rechterkant heb je een dikke sensorvlek en aan de grootte te zien, moet dit dus wel een extreme crop zijn.
Mag ik eens vragen: je gaf onlangs aan dat je je foto's bekijkt en bewerkt op een laptop. Hoe groot is die (qua scherm)? Want als je op een kleine laptop werkt zou het verklaren waarom je zelf nooit de onscherpte of foutjes in je foto's ziet.Last edited by Tonerider; 11 augustus 2017, 10:47.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk berichtISO 100 en dan zo'n korrel?
Ofwel serieuze crop ofwel grain toegevoegd?
En rechtsonder heb je een vierkantje rond die antennes? Precies of je daar ook bewerkingen hebt uitgevoerd, maar niet fijn genoeg?
En helemaal tegen de rechterkant heb je een dikke sensorvlek en aan de grootte te zien, moet dit dus wel een extreme crop zijn.
Mag ik eens vragen: je gaf onlangs aan dat je je foto's bekijkt en bewerkt op een laptop. Hoe groot is die (qua scherm)? Want als je op een kleine laptop werkt zou het verklaren waarom je zelf nooit de onscherpte of foutjes in je foto's ziet.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
De bewerking met de toegevoegde grain had voor mij niet echt gehoeven..Buiten dat vind ik het wel een grafisch sterke foto....Mooi tegen die blauwe lucht..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment