Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Beetje "uitgewassen" (laag contrast) wat typisch is in hard tegenlicht plus wat scherpte vooraan.
Het contrast verhogen (copy layer-blend mode soft light) gaat beide een stuk helpen.
Bedankt voor jullie commentaren! Naar aanleiding van jullie advies heb ik deze tweede versie gemaakt, waarin ik heb geprobeerd de bruinzweem eruit te halen en waarin ik contrast heb toegevoegd. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
@tcf: Bedankt voor deze tip! Ik kende deze optie nog niet, dus het was leerzaam dit eens te proberen. Ik vond alleen dat het resultaat te contrastrijk/hard werd bij deze foto.
Hij oogt een tikkeltje scherper (heel klein beetje). Voor de rest zie ik op dit Medion scherm van +/- 100 euro geen enkele verschil. Ik zie bij beide geen bruin zwerm en contrast verschil zie ik ook niet.
Waar een wil is, is een weg
---------------------------------
Comment