Nog nooit dergelijke openruimte gezien als vergaderzaal. De moderne vooruitgang staat niet stil.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Open vergaderruimte
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Open vergaderruimte
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooie waarneming
Door het rechtzetten lijken de zijdelingse glazen wanden naar buiten te gaan vallen
Peter
Kan proberen om die 'vallende' wanden toch aanvaardbaar recht te krijgen maar 'kikker' of andere perspectieven hebben ook een vertekening en merk dat deze perspectieven getolereerd worden hier doch in principe heb je gelijk
Thanks voor je reactie !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooie waarneming
Door het rechtzetten lijken de zijdelingse glazen wanden naar buiten te gaan vallen
Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMee eens. Ik zie dat je hier een bijna vierkant formaat hebt, maar ik zou er toch voor gekozen hebben om iets minder kasseitjes te tonen onderaan. Volgens mij was een heel smal strookje voldoende geweest. De kasseitjes vloeken een beetje met het gebouw, tenzij je het natuurlijk specifiek als een welgekomen afwisseling/tegenstrijdigheid beschouwd, dan zeg ik niks.
Van harte voor de reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ze is goed Raymond ... persoonlijk zou ik ze toch recht zetten.
Enig idee wat al die objecten in de achtergrond zijn? Het lijkt wel een stapelplaats.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtZe is goed Raymond ... persoonlijk zou ik ze toch recht zetten.
Enig idee wat al die objecten in de achtergrond zijn? Het lijkt wel een stapelplaats.
Op het recht zetten heb je gelijk, dat klein beetje had geholpen. Dank voor de reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment