Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
2 Former windows
Collapse
X
-
-
Re: 2 Former windows
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDoor de diepte van het licht een interessante foto en de rest mag er gerust bij !
Merci
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtHeel knap - goed uitgelicht hoor
HDR ?
Peter
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtFraai belicht, interessante foto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk berichtLichtspeling is top! Lijkt wel of de teksten oplichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk berichtvoor mij een sterke opname
Comment
-
-
de compo en het licht zijn toppie. de witte letters zijn heel misschien een beetje te helder. maar, aan den andere kant ze geven wel een sterkte toets aan het beeld. dus misschien toch niet.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtde compo en het licht zijn toppie. de witte letters zijn heel misschien een beetje te helder. maar, aan den andere kant ze geven wel een sterkte toets aan het beeld. dus misschien toch niet.
Comment
Comment