Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECKBekijk bericht
dit beeld is nog mooier als vorige
Het aan elkaar plakken van foto's is niet moeilijk met een programma als photoshop bv. Ik gebruikte een statief en zorgde ervoor de settings (focus, belichting...) van de camera niet te veranderen tussen de twee foto's (links en rechts).
Het licht lijkt alleen iets te helder maar ik kan mij vergissen
Deze oude machinekamer bevindt zich in een uitgehakte wand van een berg, niet midden in een mijn. Achter en rechts van de camera kwam er daglicht binnen. Het is een vrij onbekende plaats die ik vond na meer dan een decennium in La Paz te wonen. Hoog in de bergen. Geen tourisme. De mijn wordt tot nu gebruikt, maar op een hele primitieve manier. Ik zag mensen met de hand stukjes wolfram uitwassen. Deze machines zijn waarschijnlijk reeds sinds decennia buiten gebruik.
Comment