Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze kan in een boekje 'wolkjes herkennen'.
Jaren geleden zag ik een boekje waarin een honderdtal wolkenformaties afgebeeld stonden.
Als je een bepaalde formatie gezien had, kon je een V-tje zetten op de afgebeelde pagina.
Leuke hobby. De meneer van het boekje had al ongeveer de helft van de wolkenformaties kunnen spotten.
Het was een wereldreiziger die al wat gezien had.... en toch nog maar de helft gespot.
Wolken, tja.....
Jaren geleden zag ik een boekje waarin een honderdtal wolkenformaties afgebeeld stonden.
Als je een bepaalde formatie gezien had, kon je een V-tje zetten op de afgebeelde pagina.
Leuke hobby. De meneer van het boekje had al ongeveer de helft van de wolkenformaties kunnen spotten.
Het was een wereldreiziger die al wat gezien had.... en toch nog maar de helft gespot.
Wolken, tja.....
Inderdaad zijn de variaties eindeloos en vaak adembenemend mooi. Dank voor je reactie
Normaal gezien val ik voor zwartwit maar hier vind ik de kleur meer verhalend en boeiend vanwege het blauw (lucht) dat altijd koelte en ruimte schept
De zwartwit lucht vind ik nogal hard, te hard, vandaar misschien.
Wat mij vooral aanspreekt in dit beeld is dat ik het gevoel heb dat ik in een doos zit, achtergelaten door de reuzen die ooit deze wereld bevolkten.....veeleer dan het zw/w of het ruimere blauw dat nu de reacties beinvloedt.
Wolken, tja.....
Ja ik ken dat ook....bestaat nog steeds, die wolkenmensen
Mij spreekt de kleuren versie het meeste aan. Knap gespot. Betreffende het gebouw had ik links de invoerende kant genomen. Ik heb het gevoel dat het rechtse deel me uit de afbeelding brengt. Maar ik ken de situatie er niet dat dit zou mogelijk zijn.
Als abstract werkje vind ik de zwart-wit versie zeker goed. De kleurenversie is veel rustgevender. Beiden zeer verschillend maar in mijn ogen beiden zeer goed
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment