Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooi foto, maar volgende zaken zouden de foto nog sterker maken , mijn inzien:
1 onderaan een beetje croppen zodat de zware balustrade wegvalt en je direct op de brug zit
2 De lucht een beetje doordrukken, volgens ik zie zit er in de lucht nog beweging, wolkjes en blauwe lucht. Als je die wat contrastrijker maakt komt het nog iets sterker naar voor
3 de huisje rechts een klein beetje oplichten zodat het niet als een zwarte vlek overkomt
4 als je een kadertje wilt, dan volledig laten doorlopen
gr
smetse
Sony A7III & Sony A7 RIII Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,
Mooi foto, maar volgende zaken zouden de foto nog sterker maken , mijn inzien:
1 onderaan een beetje croppen zodat de zware balustrade wegvalt en je direct op de brug zit
2 De lucht een beetje doordrukken, volgens ik zie zit er in de lucht nog beweging, wolkjes en blauwe lucht. Als je die wat contrastrijker maakt komt het nog iets sterker naar voor
3 de huisje rechts een klein beetje oplichten zodat het niet als een zwarte vlek overkomt
4 als je een kadertje wilt, dan volledig laten doorlopen
er is nog een beetje werk aan, zie vorige tips maar de lucht ziet er toch beter uit
Sony A7III & Sony A7 RIII Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,
ik vind persoonlijk de eerste beter. De tweede is sowiezo te donker en dat kader is voor mij niet geslaagd.
De eerste heeft dan wel geen lucht, maar dat brengt nog meer de aandacht op de brug en de lijnen hierin.
Het geeft een meer abstract gevoel.
Oorspronkelijk geplaatst door michael.hossainBekijk bericht
ik vind persoonlijk de eerste beter. De tweede is sowiezo te donker en dat kader is voor mij niet geslaagd.
De eerste heeft dan wel geen lucht, maar dat brengt nog meer de aandacht op de brug en de lijnen hierin.
Het geeft een meer abstract gevoel.
Mooie plaat
Inderdaad, gewoon geen kader er rond. Dat is voor niets nodig. De 1ste prent op zich voldoet.
Ben te vinden voor de bewerking van de 2e foto maar dan wel in zwartwit daar de kleurtoon nu verwijst naar een oude postkaart en dat met een zeer moderne brug wat dus in feite nu nog niet kan !
Comment