Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sommige van de horizontale lijnen staan een beetje gebogen - dat zie je als je scrolt tot tegen de rand van het browservenster. Dat wringt een beetje
Mocht wat meer ruimte hebben van mij - vooral onderaan
Peter
Dank voor jullie reacties. Ik stond niet helemaal recht voor het gebouw en kwam wat millimeters te kort hier. Een paar stappen naar achteren had veel straatmeubilair extra opgeleverd
Volgende keer een ND filter meedoen en lange sluitertijd gebruiken, heb je geen last meer van voetgangers. Inderdaad, misschien wel wat mm's tekort en nogal vol in beeld gezet.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Volgende keer een ND filter meedoen en lange sluitertijd gebruiken, heb je geen last meer van voetgangers. Inderdaad, misschien wel wat mm's tekort en nogal vol in beeld gezet.
Dank jullie wel. Het is inderdaad een mooie methode om de mensen kwijt te raken maar in dit geval zijn de mensen voor mij noodzakelijk. The Edge is het meest duurzame kantoorgebouw ter wereld op dit moment en de mens staat daarin behoorlijk centraal.
probeer eens te croppen zodat de randen van het gebouw opzij de rand van de foto vormen en bovenaan tot net in op de punt van gebouw zodat de lucht een zuivere driehoek vormt. Volgens mij wordt het beeld dan nog sterker.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy CharlesBekijk bericht
probeer eens te croppen zodat de randen van het gebouw opzij de rand van de foto vormen en bovenaan tot net in op de punt van gebouw zodat de lucht een zuivere driehoek vormt. Volgens mij wordt het beeld dan nog sterker.
Comment