Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Technisch ok, denk ik, maar niet mijn ding.
In de pijlers zijn prachtige kleuren te ontdekken.
ik volg et contrast tussen schaduw en licht is te groot waardoor de mooie structuur van de stenen in het licht bijna verloren gaan
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik heb de foto aangepast en overschreven, zodat ik de oude versie niet meer heb.
Is het zo beter, ook al kun je nu niet meer vergelijken?
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Zou een goed uitgevoerde zwart-wit-omzetting de foto niet sterker maken ? Je zou zowel echt wit als echt zwart hebben, en heel veel grijstinten. En de aandacht zou getrokken worden naar de essentie: de bogen.
Niet makkelijk zo'n extreem verschil tussen licht en schaduw. In kleur is dit bijna onbegonnen werk. Al met al toch redelijk geslaagd
Omzetten in zwart-wit zou ik toch eens proberen.
Comment