Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Galactica

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Galactica

Coole sfeer en strakke bewerking. Het laag standpunt kan ik ook wel smaken.

Comment

In HoF gezien, knap, proficiat
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

wow, wat een mooie opname.

Mag je eigenlijk foto's maken in een station ? Ik was eergisteren in brussel noord, en kreeg direct vragen van een gewapende soldaat "vous avez faites un photo ????". Ik heb de foto mogen houden, maar durfde er toch geen meer te nemen. Heet licht was er super, maar de silhouetjes die ik wilde stonden er (nog) niet op.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Bedankt voor alle reacties!!
          Betreffende het fotograferen in een station, moet je normaal gezien aanvragen. Maar in Luik word alles zo proper onderhouden, je ziet overal personeel. Volgens mij willen ze gewoon fotografen daar
          Er waren ook mensen van het leger maar die stelden geen vragen toen ik gehurkt zat te fotograferen.
          Deze foto is trouwens genomen zonder statief.
          Vriendelijke groeten, Christophe.

Comment

prachtig shot!proficiat!
            eos 600 d
            lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Gemist maar teruggevonden en een dikke proficiat !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

lijkt idd niet recht op recht...vooral de vloer dan, de rest wel.
                knappe sfeer
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Knap. Compositie goed symmetrisch die de technisch industriële look van het interieur benadrukt. Vlotte centrale dieptewerking via nuance van donker naar licht, benadrukt door stevige (ingetekende?) verdonkering naar de hoeken. Mooie "spacy" sfeervorming vanwege de (versterkte?) kleurencaptatie van groen over blauw en geel en oranje naar een tikkeltje magenta. Vooral dat koude groen op het warme oranje werkt goed. Een goede opname met een gecontroleerde bewerking. Misschien viel er nog iets met de harde uitgelichte uitgang aan te vangen,... of misschien niet.

Goed spul!
                  F.

Comment

Sorry, dubbel gepost (overhappy triggerfinger).

Comment

Heeeel knap hoor

Comment

Had deze gemist Hele mooie, op deze manier zien we Guillemins niet zoveel
                        https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Bedankt voor deze toelichting en beoordeling...
                          De kleuren zijn versterkt door middel van split toning, door de vignettering en selectief wat hooglichten en schaduwen te gebruiken is de dieptewerking versterkt.
                          Van de lucht heb ik wel spijt... Deze foto is zonder statief genomen, zo goed mogelijk de waterpas op het scherm gebruikt.
                          Ik heb nog een paar opnames, van op statief, met verschillende belichtingen. Maar deze sprong er uit, ondanks de uitgebrande lucht en het gebruik van een hogere iso.
                          Maar bovenal probeer ik om een foto te maken vanuit een origineel standpunt, en ook de nabewerking hou ik zo eenvoudig mogelijk, zonder gebruik van selecties en al te veel photoshop.
                          Nogmaals bedankt voor de nagekomen reacties!
                          mvg Christophe.

Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
                          Knap. Compositie goed symmetrisch die de technisch industriële look van het interieur benadrukt. Vlotte centrale dieptewerking via nuance van donker naar licht, benadrukt door stevige (ingetekende?) verdonkering naar de hoeken. Mooie "spacy" sfeervorming vanwege de (versterkte?) kleurencaptatie van groen over blauw en geel en oranje naar een tikkeltje magenta. Vooral dat koude groen op het warme oranje werkt goed. Een goede opname met een gecontroleerde bewerking. Misschien viel er nog iets met de harde uitgelichte uitgang aan te vangen,... of misschien niet.

Goed spul!
                          F.

Comment

echt mooi
                            Nikon D3300 Sigma 18-35 f1.8, tamron 90 f2.8, tokina 11-16 f2.8, tamron 70-300 f4-5.6, nikon 18-105

Comment

Working...
                            X