Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie framing, duidelijk veel aandacht aan besteed. Knap!
Is die 3e op basis van 1 foto of een combinatie van vele aparte belichtingen?
De straat onderaan is wel zo heftig dat het bijna een Venetiaans kanaaltje is
Mooie framing, duidelijk veel aandacht aan besteed. Knap!
Is die 3e op basis van 1 foto of een combinatie van vele aparte belichtingen?
De straat onderaan is wel zo heftig dat het bijna een Venetiaans kanaaltje is
Alle foto's zijn 1 enkele opname, Rob. In de derde had het net geregend en de lichten op de straatjes zijn heel fel. Heb ook een foto van alleen dat kruispunt van nog hoger genomen...alles quasi zwart behalve de kleurijke 'X' van het kruispunt, maar door de regen was er geen volk, dus die foto ga ik later nog eens nemen
Alle foto's zijn 1 enkele opname, Rob. In de derde had het net geregend en de lichten op de straatjes zijn heel fel. Heb ook een foto van alleen dat kruispunt van nog hoger genomen...alles quasi zwart behalve de kleurijke 'X' van het kruispunt, maar door de regen was er geen volk, dus die foto ga ik later nog eens nemen
Echt knap hoor, wist zelfs niet dat het kon om met 1 opname zo'n dynamic range te bekomen en zoveel details uit een enkele RAW file te krijgen.
Nu trouwens je site eens bekeken, staan ook ferme dingen op
Beeld 1 en 2 zijn beiden zeer knap in compositie.
de derde lijkt me onderin ietwat te zwaar te zijn. Of hoe verwoord je dat weeral ?
voor mij in die volgorde 1 2 en drie mooi zo.
Echt knap hoor, wist zelfs niet dat het kon om met 1 opname zo'n dynamic range te bekomen en zoveel details uit een enkele RAW file te krijgen.
Nu trouwens je site eens bekeken, staan ook ferme dingen op
Nee rob...dure camera dito lens en een beetje kennis van photoshop is wat je nodig hebt om voor een fotograaf door te gaan.
@lisha... derde foto is idd druk. maar dat is chinatown....ik heb het niet gebouwd, ik neem er maar een foto van. ik zou toch liever onderaan zitten dan boven.
De eerste foto zit in een tentoonstelling en is afgedrukt op 1,2 meter lange zijde.....en ben daar best tevreden over (ook al vind ik dit haalbaar voor elke amateur of enthousiast) omdat je dan echt de verdeling en de details ziet.
Comment