Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Parijs
Collapse
X
-
-
Re: Parijs
Fraai uitzicht, maar volgens mij te zeer opgescherpt. Dat stoort vooral in die huizenmassa links en maakt dat de foto er artificieel uitziet.
Erg druk lijkt het niet te zijn. Ik meen me van lang vervlogen tijden toch te herinneren dat er meestal een pak volk rondliep op dat plein.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtFraai uitzicht, maar volgens mij te zeer opgescherpt. Dat stoort vooral in die huizenmassa links en maakt dat de foto er artificieel uitziet.
Erg druk lijkt het niet te zijn. Ik meen me van lang vervlogen tijden toch te herinneren dat er meestal een pak volk rondliep op dat plein.
Comment
-
-
Standpunt en compositie zijn goed,de blauwe lucht met wolkjes is ook mooi, maar ik moet blauwzwart bijtreden wat het harde licht betreft. Voor landschappen heb je meestal het mooiste licht 's ochtends vroeg of 's avonds laat, maar dat is soms moeilijk in te plannen op reis (en ik weet natuurlijk niet of dat hoge standpunt dan toegankelijk is).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk berichtStandpunt en compositie zijn goed,de blauwe lucht met wolkjes is ook mooi, maar ik moet blauwzwart bijtreden wat het harde licht betreft. Voor landschappen heb je meestal het mooiste licht 's ochtends vroeg of 's avonds laat, maar dat is soms moeilijk in te plannen op reis (en ik weet natuurlijk niet of dat hoge standpunt dan toegankelijk is).
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Comment