De metro van Moskou is gekend om de speciale, soms paleizenachtige architectuur van de metrostations. En terwijl vroeger het fotograferen daar strikt verboden was, mag het nu gewoon.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Metro Moskou
Collapse
X
-
-
Re: Metro Moskou
Prachtig en indrukwekkend metrostation en mooi gefotografeerd. Foto 1 e n 2 geven een heel goed beeld maar de derde foto vind wel iets te abrupt afgesneden
-
mooi, maar je bent wel in het weekend geweest denk ik, anders is het niet zo rustig
ik heb wel eens op een regenachtige zaterdagochtend een heel rondje gemaakt, even uitstappen bij elk station en een foto maken.Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
-
Drie mooie opnames, gefeliciteerd!Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk berichtmooi, maar je bent wel in het weekend geweest denk ik, anders is het niet zo rustig
ik heb wel eens op een regenachtige zaterdagochtend een heel rondje gemaakt, even uitstappen bij elk station en een foto maken.
Het was laat in de avond. Want overdag is het daar natuurlijk altijd uitermate druk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtPrachtig en indrukwekkend metrostation en mooi gefotografeerd. Foto 1 e n 2 geven een heel goed beeld maar de derde foto vind wel iets te abrupt afgesneden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtProficiat met je HoF
Bedankt om me erop attent te maken.
En jij dus ook proficiat!
Comment
-
... en gefeliciteerd met de HoFVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
-
Om te watertanden...
Gelukkkig nog ontdekt door de Hof, complimenten!
mvg Christophe
Comment
Comment