Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het een moeilijk gebouw om er een interessante foto van te maken. Jou is het uitstekend gelukt en de lange sluitertijd was een goede gedachte. Ook het tijdstip is een prima keuze en de zittende persoon een mooie plus
Ik vind het een moeilijk gebouw om er een interessante foto van te maken. Jou is het uitstekend gelukt en de lange sluitertijd was een goede gedachte. Ook het tijdstip is een prima keuze en de zittende persoon een mooie plus
dank u Olivetti voor uw reactie, die zittende persoon was de enigste persoon die gedurende minstens 30 sec min of meer stil zat, ondertussen passeerder er nog auto's, fietsen, voetgangers ... maar ik wist op voorhand dat die er natuurlijk niet gingen op staan wegens de lange sluitertijd en maar gelukkig ook :-)
dank u Olivetti voor uw reactie, die zittende persoon was de enigste persoon die gedurende minstens 30 sec min of meer stil zat, ondertussen passeerder er nog auto's, fietsen, voetgangers ... maar ik wist op voorhand dat die er natuurlijk niet gingen op staan wegens de lange sluitertijd en maar gelukkig ook :-)
Ik vermoedde het al maar wel mooi dat deze man wel stilgezeten heeft
Comment