Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
licht op verval
Collapse
X
-
-
Re: licht op verval
Hele leuke kleuren en lijnen.
Ik was eerst niet naar de foto aan het kijken, maar zag gewoon de kleuren/contrasten voor mij en het herinnerde me meteen aan een kruising van deze twee beelden, die totaal andere onderwerpen zijn:
2,065 likes, 94 comments - detroit_chiver on June 14, 2016: "God will still be there. . . . #royalsnappingartists #motorcityshooters #grime_lords #nexus_sol..."
Leuke plaat, Meuleman.
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtHele leuke kleuren en lijnen.
Ik was eerst niet naar de foto aan het kijken, maar zag gewoon de kleuren/contrasten voor mij en het herinnerde me meteen aan een kruising van deze twee beelden, die totaal andere onderwerpen zijn:
2,065 likes, 94 comments - detroit_chiver on June 14, 2016: "God will still be there. . . . #royalsnappingartists #motorcityshooters #grime_lords #nexus_sol..."
Leuke plaat, Meuleman.
Dan toch maar even de pijprokersclub meenemen op locatie
Comment
-
Het bewijst dat je niet op een wolkenkrabber moet kruipen om hetzelfde patroon te kunnen fotograferen
Tegenwoordig is het een hit op instagram om op torenhoge gebouwen selfies te nemen, onbeveiligd, vooral Russen en Chinezen heb ik de indruk.
Comment
Comment