Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleurrijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Kleurrijk

Veel boeiende architectuur is hier niet aan, maar ik zou niet weten in welk ander onderdeel deze te plaatsen.
    Ik vond deze foto, ondanks het eenvoudige, toch wel iets hebben.
    Benieuwd hoe jullie deze beoordelen, en dan laat ik jullie een paar weken met rust gezien het buitenland mij weer roept .

Re: Kleurrijk

Toch dank aan de 159 kijkers .
    update : 235 intussen.
    Last edited by Guest17; 23 mei 2016, 15:32.

Comment

Tja heel triest de reacties de laatste tijd!!!
      Ik vind dit gebouw in combinatie met het mooie blauw van de lucht volledig tot zijn recht komen!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Tja heel triest de reacties de laatste tijd!!!
        Ik vind dit gebouw in combinatie met het mooie blauw van de lucht volledig tot zijn recht komen!
        Tsja, ik dacht ook dat de doorgevoerde 'hervorming' van het forum oa. tot doel had de beginners met raad en daad te laten bijstaan door de gevorderden.
        Wanneer je een foto post met als prefix 'oordeel' lijkt de bedoeling me nochtans duidelijk niet !?
        Blijkbaar komt dit toch niet bij iedereen aan.

Al een geluk dat we onze foto(s), misschien tot vervelens toe, zoveel schopjes kunnen geven als we maar willen .

Comment

Heel frisse kleurtjes - mooie compo.
          ik zie hem voor het eerst
          Peter
          mijn website : klik

Comment

een plaatje dat mij direct naar vakantie doet verlangen.
            ik durf niet goed commentaar geven, ik ben zelf nog te veel beginneling (in september begonnen met mijn opleiding, bijna examen) om al commentaren op anderen hun berichten te geven. dus ik beperk me meestal tot het goedkeurend bekijken van andermans werk
            maar ik merk dat er inderdaad niet veel commentaar gegeven wordt, en dan meestal door dezelfden. en als er dan nul reacties komen, denk ik dat mijn foto misschien helemaal niet goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
              Heel frisse kleurtjes - mooie compo.
              ik zie hem voor het eerst
              Peter
              ik ook en het is een mooie
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
              X