Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Brug zwart/wit
Collapse
X
-
-
Re: Brug zwart/wit
Twee bemerkingen:
- ik heb de foto in PS eens horizontaal gedraaid. Kijkt m.i. een stuk lekkerder omdat je dan van links naar rechts kijkt en dat zijn wij Europeanen nu eenmaal gewend;
- ik vind de lampen te zeer sterretjes gooien.
Verder een lekkere heldere en scherpe opname.
Gr. JoopAls je een typevout vindt, mag je hem hebben.
-
Die hebben we hier inderdaad al meer gezien, maar waar staat deze eigenlijk?Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtDie hebben we hier inderdaad al meer gezien, maar waar staat deze eigenlijk?
BD heeft er enkele jaren geleden al een SD gedaan.
Mooie streek en er is daar een lekker restaurant.
SD KanneLast edited by Bachus1909; 9 april 2016, 09:43.Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
BD0460BE
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtHeel mooi, verzorgde compo, sterretjes van de lichten maken het af.
Links of rechts maakt niet uit, liever natuurgetrouw.
Gr. JoopAls je een typevout vindt, mag je hem hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Motokop Bekijk berichtNatuurgetrouw??? Waar zie je die sterretjes dan zo natuurgetrouw?????
Gr. Joop...leeg...
Comment
-
Mooie foto, prima belicht wat mij betreft.
Kan wegvlogen ivm het spiegelen, zodat de weg onderaan links start.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtHeel mooi, verzorgde compo, sterretjes van de lichten maken het af.
Links of rechts maakt niet uit, liever natuurgetrouw."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Mooi. Geslaagde ZW-omzetting (nog niet veel gezien van deze plaats).
Akkoord met m'n voorganger wat het kerktorentje betreft. Toch wel wat vreemd, want de rest lijkt wel recht te staan.
Comment
-
-
bedankt voor al deze reacties
persoonlijk ben ik niet voor het manipuleren van foto's om het er beter laten uit te zien zo als de foto spiegelen
liever zo natuur getrouw mogelijk maar dat is ieder zijn ding
ivm het om vallen van het kerkje mij was het nog nie opgevallen maar ifiamminghi je hebt gelijk de foto stond 1,3° scheef heb het aan gepast maar geen update van gemaakt
gts bregt
Comment
Comment