Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verval

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Verval

Bedankt voor het kijken en reageren

Re: Verval

Voor mij is dit teveel van het goede.
    Als je nu eens tot de twee ramen linksboven zou croppen?
    Is dat dan niet genoeg om 'verval' te tonen?
    Scherpe opname.
    Straatfotograaf in Antwerpen

Comment

Vooral de bovenste rij ramen is mooi ...
      Vriendelijke groet, laGrange
      http://lagrange.1x.com
      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Mooi onderwerp, ik vermoed dat je dit van links benadert hebt en dan proberen recht te trekken.
        Het gevolg is wel dat de onderste ramen niet meer waterpas zijn, en de steunen van de balkons niet meer kloppen qua perspectief.
        Qua kleuren en scherpte echt wel goed.
        ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
          Mooi onderwerp, ik vermoed dat je dit van links benadert hebt en dan proberen recht te trekken.
          Het gevolg is wel dat de onderste ramen niet meer waterpas zijn, en de steunen van de balkons niet meer kloppen qua perspectief.
          Qua kleuren en scherpte echt wel goed.
          Lieven bedankt, nu zie ik ook dat er wat mis is. Er stond een vrachtwagen in de weg dus moest het wat schuins trekken om ze er alle 4 op te krijgen. Ik had beter maar 2 ramen genomen (zoals Eduardo zei). Blijkbaar doe ik perspectief corrigeren ook op een verkeerde manier, gebouw viel achterover en ik zette dat recht met lenscorrectie. Ik zoek wel uit hoe het anders kan.

Comment

Ik vind de intensie erg goed. De kleuren erg mooi. Je kunt ook overwegen om er een soort panorama van t maken waarbij je de foto aan de onderkant afsnijd tot net onder de bekabeling. Als ik mijn beeld naar boven scroll tot net onder deze rand vind ik het een heel mooi plaatje.
            "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Working...
            X