Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Voor mij de kleurenversie.
Met de persoon een paar stapjes achteruit staat ze voor een lichte achtergrond en krijg je een flinke schaduw als bonus.
Dat zou een stuk krachtiger zijn.
Dank voor alle reacties. Ik ben er zelf ook uit en het wordt een afdruk van de kleurenversie. Ik ben het er mee eens dat de zwartwit versie meer aan de titel tegemoet komt maar de persoon (mevrouw Olivetti) komt beter tot haar recht in de kleurenversie. Mooie tip Lagrange! Helaas ter plekke zag ik dat nou net niet
De foto is genomen bij het Viaducto de La Cartuja in Sevilla. Het begin van een stukje weg (plm 1km) die langs het voormalig World Expo 92 terrein loopt. De laatste jaren niet meer of nauwelijks nog onderhouden en de plaatselijke alpinistenvereniging heeft zich klaarblijkelijk meester gemaakt van het viaduct.
Heel interessante omgeving waar je allerlei vragen kan bij stellen net zoals die persoon precies ook doet. Normaal ga ik voor zwart-wit inzake expressie doch hier vind ik de kleurversie inhoudelijk beter.
Persoon is in z/w versie geen meerwaarde, wel in kleurenversie.
Dus voor mij ook de kleurenversie. Misschien de z/w misschien nog iets meer contrast geven, behalve de persoon.
Voor mij de kleurenversie.
Met de persoon een paar stapjes achteruit staat ze voor een lichte achtergrond en krijg je een flinke schaduw als bonus.
Dat zou een stuk krachtiger zijn.
Helemaal mee eens.
"The important thing is not the camera but the eye..............
Comment